Activia Legesenter

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter

Kan være flink

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Jeg har en opplevelse av at han har det travelt, på en slik måte jeg ikke har hatt med tidligere fastleger.
Kan føles som jeg må komme til poenget kjappest mulig, og kan da ikke få uttrykt alt jeg skal.

Bonus: flink med barn.

Har møtt han på legevakten der har jeg hatt positive opplevelser og trygger meg i at han får økt kompetanse av mengden vakter han har der.
I tillegg er det relativt vanskelig å komme igjennom til legekontoret pr telefon. Noe som videre er upraktisk.

Trygg, seriøs, men allikevel avslappet og medmennesklig

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt, og jeg kommer nok aldri til å bytte ham ut. Her blir du tatt på alvor, men med et glimt i øyet og en avslappet holdning, noe som oppleves trygt og godt når man trenger hjelp. Han lytter til det du har å si, er forståelsesfull, men vet hva han snakker om og gir gode og kloke råd. God til å forklare ting på en enkel og forståelig måte. Sjeldent noe særlig ventetid, henviser deg gjerne om du ønsker det. Kjempeflinke helsesekretærer her også. Eneste minus er at det ofte er lite ledige timer en til to uker frem i tid. Han tar deg for øvrig inn samme dag om noe er kritisk.

Meget dyktig.

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Meget profesjonell lege med mye kunnskap. Veldig lett å prate med, han er en god lytter og setter seg virkelig inn i din situasjon. Også mine barn føler seg veldig trygg på Erik. Må også gi skryt til Activia’s legesekretærer, utrolig hyggelige og hjelpsomme. En svært profesjonell gjeng.

Veldig hyggelig!

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Han er veldig imøtekommende, hyggelig og tar pasienten på alvor på alle måter. Får pasienten til å føle seg trygg og avslappet. Også veldig tålmodig.

God fastlege

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Er godt fornøyd. Det er mulig å komme med egne innspill da det gjelder egen helse.Ved spesielle saker, er Erik handlekraftig, og tar umiddelbart tak i situasjonen.