Activia Legesenter

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter

Over gjennomsnittet dyktig og hyggelig lege!

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Som alle oss andre, kan også legen ha varierende dagsform.
Jeg opplever at Dr. Aarskog kan være litt distré og vanskelig å "nå inn til" enkelte ganger, men andre ganger er han mer til stede enn noen annen lege jeg har møtt. Her blir man hørt!
Jeg velger derfor å fokusere på at dette er en klok og empatisk lege, som er dyktig på å kommunisere sine vurderinger. Også når budskapet er negativt eller jeg ikke får gehør for mine teorier, er han en mester til å være direkte men samtidig sympatisk.
Hans evne til ryddig formidling, og avvæpnende væremåte som gjør at det føles greit å snakke om hva som helst, er fabelaktig.

Helt ok

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Hjelper deg og gjør en ok jobb, men virker uprofesjonell og tidvis litt nedlatende.

Ikke flink på å gjøre noe med/ta på alvor ting han ikke vet hva er/kan så mye om.

Gleder meg til hun er tilbake

Lege: Ina Aarskog Skrevet

En kjempe flink lege. Er flink med både barn og voksne. Vi gleder oss til hun er tilbake, selv om vikaren også har vært kjempe hyggelig og flink.

Mangler fagkunnskap

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Da jeg har følt dårlig oppfølging av min fastlege, har jeg sagt ifra da jeg har vært til undersøkelser på sykehuset og har hatt direkte dialog med dem.
Mangler kunnskap om fordøyelsessyndromer bl a IBS og SIBO

Flink og omsorgsfull

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Flink lege som ordnet opp fort. Stor forståelse for menneskelige aspekter, hverdags stress og helseproblemer både fysisk og psykisk. Masse omsorg og god håndtering av alt i fra posttrauma, graviditet og nyfødt barn.
Annbefaler han.