Activia Legesenter

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter

En.vurdering av Dr. Jon A. Aarskogs vikar 2017

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Jeg har allerede skrevet en tilbakemelding på Dr. Jon A. Aarskog.
Men vil også nevne hans vikar i 2017.
Etter å hatt leger som virkelig ikke forsto eller brydde seg med å gi henvisninger til spesialister, var jeg noe bekymret for hvordan vikaren ville takle min helsetilstand.

Dette var en helt unødvendig bekymring å ha. Jeg ble tatt hånd om på en meget profesjonell måte. Selv om legen var ny i praksisen, så var det ingen mangel på den faglige og dyktige håndteringen.

Ettersom denne legen er kun vikar, så er jeg ikke sikker på om jeg kan nevne navnet til legen.

Men de som finner dette til nytte, kan finne dette ut selv.

Takket være Activia og begge legene Aarskog har jeg ett mye bedre liv.

Sidekommentar:
Ser også det er noen negative tilbakemeldinger her. Og det er greit hvis det er berettiget.

Men det er noe jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt. Og da tatt i betraktning min forrige fastlege som gjorde Absolut ingenting.

Husk også, att populære og dyktige leger har mange konsultasjoner og mange pasienter per dag.

Fastlegeordningen er en god måte å gi pasienter trygghet, men ordningen har store utfordringer for å faktisk gi pasienter den friheten til en lege som fungerer for dem det gjelder. Dette er utfordringer som må fikses på politisk nivå. Og ikke med å nødvendigvis gi dårligere tilbakemeldinger på opptatte telefonlinje...

Og ikke nødvendigvis legens feil.

Dyktig og tar deg på alvor

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Er veldig fornøyd med Dr. Aarskog som lege. Han er i permisjon nå, og hans vikar ødelegger dessverre noe av helhetsinntrykket til Activia da han kommer sent til konsultasjoner, gjør dobbeltbookinger og åpenbart ikke har helt kontroll på det som har vært relevant på konsultasjonene jeg har vært på.

Aarskog kan jeg imidlertid absolutt å anbefale, det er ingenting som er pinlig å ta opp med han og han tar seg alltid god tid.

Den tregeste

Lege: Ina Aarskog Skrevet

Jeg var på legetime 28. November for og få ordnet en lege erklæring. Nå har det gått 11 dager uten at noenting er gjort. Var innen legekontoret i dag 8. Desember og ble skjelt ut av hu i disken.Passer veldig dårlig da nav venter på dette og vi ikke få utbetaling av nav før dette er i orden. Burde kanskje kutte ned på pasientene om hu ikke har tid til og hjelp de som virkelig trenger hjelp

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

En hyggelig lege med tid til pasienten, god kunnskap og som følger opp godt og grundig. Sender deg videre når det er behov for det, og følger deg opp selv etter at du er sendt videre i systemet!

En hyggelig og dyktig lege

Lege: Ina Aarskog Skrevet

Føler at jeg blir tatt på alvor og at hun er faglig dyktig. Hun ber om råd/hjelp i sitt collegium hvis usikker. Henviser til spesialister når behov. Jeg er meget fornøyd.
Det største problemet er at hun har mye å gjøre, noe som medfører lang tid til ledige timer