Blid Majorstuen

Telefonnummer470 71 444470 71 4 ...
Bogstadveien 13 0355 Oslo
Blid Majorstuen holder til i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Blid Majorstuen

Hyggelig og særdeles flink

Tannlege: Bayar Korkosh Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet, men etter at jeg begynte å gå til Bayar gleder jeg med nesten til å gå til tannlegen. Han er veldig rolig, tar seg god tid til å forklare hva han gjør og hvorfor, kommer med gode tips og råd til å forebygge fremtidige problemer. Han er også flink til å avklare forventninger om hva som skal gjøres og klinikken har transparente priser på nettsidene. Jeg opplever at han ikke setter i gang tiltak med mindre de er nødvendige, der andre tannleger kanskje ville satt i gang behandling for å tjene ekstra penger selv om tiltaket kanskje ikke hadde vært helt nødvendig.

I de et hele tatt en kjempeflink tannlege og fin fyr.

En rar tannlege.

Tannlege: Mina Attramadal Skrevet

Jeg opplevde dårlig behandling hos henne. Mine tenner var sensitive til veldig kaldt vann og jeg sa det til henne fra starten. Men hun brukte akkurat veldig kaldt vann for lenge på mine tenner. Jeg følte meg vettskremt til slutt. Kanskje hun var fortsatt profesjonelt men hadde ingen empati. Jeg hadde masse blod i munnen og hun vil ikke pause litt så jeg kan spite ut. Hun ber meg om å svelge blodet med det kaldt vannet i stedet. Tennene mine var jo rene etterpå men jeg merker at de blir litt gule nå. Jeg føler at noe ikke går bra. De vær aldri sånn før. Så jeg er veldig skuffet.