Lansbylegane Stord AS

Borggatta 5-7 5417 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Lansbylegane Stord AS

Må bytte fastlege

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Dette er det værste jeg har vært med på. Jeg er riktig nok ikke gammel, men dette er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Jeg satt på stolen å ble skjelt ut for at jeg kom til henne. Hun spurte hva jeg ville med besøket og ble bedt om å finne en annen lege når jeg stilte spørsmål.
Om du har mulighet så bør du unngå henne, slik oppførsel hadde jeg ikke forventet av noen, særlig ikke en lege du skal komme med problemene dine til.
Det er ikke tvil om at jeg skal bytte fastlege.

Elendig lege som kun bryr seg om pengene.

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Dette er seriøst den dårligste legen eg har hatt noen gang. Han har null interesse for hva som feiler deg og må google seg frem til allt. Maktsyk kunnskapsløs og overlegen. Har lagd mye problemer for meg som jobber i rotasjon. Styr unna!!

Utrolig uprofesjonell

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Har aldri møtt en verre og frekkere lege enn Etai. Han møtte ikke opp til et møte der jeg og andre ventet en time på han. Til meg sa han du har ubetalte faktura og ingen beklagelse. Han er sur, nekter å hjelpe meg med sterke smerter, han fratar meg medisiner og mener jeg må slutte på livsviktige medisiner. I tillegg over prøver han andre leger sine avgjørelser, og ringer til meg og kjefter på meg. Truer med å frata meg en medisin jeg er avhengig av, fordi han mener det er det beste. Jeg har inntrykk av at han er maktsyk.

Han nektet en gang å ta meg inn til timen og gi meg behandling. Da grein jeg av smerter men han sendte ut en annen person som sa legen vil dessverre ikke møte deg nå.

Han mener også at jeg nekter å prøve medisiner han bastant mener jeg skal stå på. Når jeg forklarer at det er fordi jeg tidligere har fått det av andre leger så blir han sur.
Han sier også: det er ingen chat med fastlege over Helse-Norge, jeg gidder ikke diskutere med deg. Det er etter at han skriver melding til meg først, og jeg svarer på den.

Anbefaler ingen å ha han til fastlege. Han er frekk, uprofesjonell og lar sine personlige meninger komme først i møte med pasienten.

Trygg

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hun er den snilleste legen jeg noen gang har snakket med. Jeg følte meg mer trygg, ivarettatt, og forstått enn jeg noen gang har gjort før. Hun var godt forberedt når jeg snakket med henne, og hun var veldig kunnskapsrik. I flere dager nå har jeg gått rundt å tenkt på henne, fordi hun gav meg en så sterk trygghetsfølelse at jeg ikke hadde lyst å gå der ifra :) Tusen takk Maria-Ana Brata! Du er virkelig en engel! <33

Nedlatende

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Jeg fulgte min mor til hastetime hos denne legen. Timen var kl 14 og hun var kjempedårlig. Kl 14.30 kommer legen ut og roper opp et annet navn. Vi spør og får en skikkelig nedlatende kommentar om at hun vet det. Og at hver dag etter kl 12 så er det sånn. Så ignorerte hun oss og ropte inn neste person som kom inn på legekontoret 30 min etter oss. Jeg ble helt sjokkert over oppførselen.