Lansbylegane Stord AS

Borggatta 5-7 5417 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Lansbylegane Stord AS

Veildeig behagelig

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Je bar der mang ganger eg fekk good behandling heile tid eg fekk midesine eller noken annet det verke goodt.

Uforsvarlig

Lege: Keitumetse Gaone Motaung Skrevet

Har nå vært i kontakt med Keitumetse (Katie) ved flere anledninger, og jeg kan dessverre ikke anbefale henne til andre. Katie er hyggelig og mener sikkert vel, men oppfører seg totalt fraværende og fjernt - forveksler pasienter og diagnoser over en lav sko, får ikke med seg innholdet i selv enkle samtaler (stiller oppfølgingsspørsmål som avslører at hun ikke har fått med seg et eneste ord av hva man har sagt) og foreslår dessuten medisiner som ikke har noe med aktuell tilstand å gjøre. Har aldri hatt problemer med fastleger tidligere.

Fagleg dyktig.

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Lege med kunnskap,er lyttende og empatisk.Ho har sett seg godt inn i min helsesituasjon.Er fagleg dyktig,arbeidar strukturert.

TRYGG OG LYTTENDE

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Veldig fornøyd med Brata Flink å dyktig Forklarer så man forstår Sender deg videre til ekspertisen hvis hun lurer på noe
Glad jeg fikk henne Dyktig som hun er

Hyggelig opplevelse; Jeg følte meg trygg og komfortabel.

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Hadde en konsultasjon med Bogen. Han var tålmodig og behandlet meg med respekt og profesjonalitet. Vil absolutt anbefale et besøk til ham hvis du leter etter en lege som bryr seg om pasientene og prioriterer deres behov og ikke lommeboken.