Gjøvik Legesenter

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Tillitsfull og empatisk.

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Daniel tok seg god tid og jeg fikk grundig oppfølging. Han er meget tillitsfull og trygg. Han er ikke min fastlege, men jeg fikk time hos han siden min lege var borte. Jeg er takknemlig for rask, grundig og god oppfølging.

Veldig usikker

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Føler meg ikke trygg som pasient hos denne legen, han er veldig usikker, også med tanke på hvilke medisin han skal gi meg. Spør meg som pasient om dette, det er legens jobb å vite.

Kun gode erfaringer

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Dr Tekle er en sympatisk og empatisk lege. I sommer hvor jeg har hatt behov for å komme inn til en lege ved tre forskjellige anledninger, har jeg heldigvis fått komme til han. Vanligvis er jeg vant til at disse timene du får slippe inn samme dag som du kontakter legesenteret er av "ekspresstypen" hvor det er fort inn og fort ut. Han er ikke min fastlege, men han brukte allikevel god tid hver gang jeg fikk time.

Trygg og rolig

Lege: Daniel Tekle Skrevet

En veldig hyggelig lege, jeg varmt
rekomenderer.

Husk! Du må ha "papirene i orden". Da får du all den hjelp du trenger.

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Daniel er utrolig dårlig til å kommunisere med deg når du har time hos han. Trekker kjapt en konklusjon på hva som er problemet. Tok ikke noe av problemene mine seriøst og sa at det bare ville gå over av seg selv.