Gjøvik Legesenter

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Veldig bra!

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Da jeg måtte ha hastetime på dagen og min fastlege ikke var til stede, kom jeg inn til Tekle. Ble møtt av en hyggelig og lyttende lege. Ble undersøkt nøye og grundig. Følte meg virkelig ivaretatt! Hvis jeg senere skulle trenge lege og min fastlege er borte vil jeg spørre om å få time hos Tekle.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Dårlig lege som ikke forstår meg og mine problemstillinger, hadde knapt 5 minutter til meg, fikk ikke oppfølging i forhold til mine plager. Virker ikke som om legen forstår hva jeg prøver å si. Har nå byttet lege.

Rotete.

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Virket irritert, lite imøtekommende, uproff da han spurte om navnet mitt mens jeg var inne.
Jeg føler meg ikke møtt overhode, han skulle sende en henvisning, men får nå beskjed at det ikke er mottatt noen henvisning 3 uker senere.

Han vil helst ha deg ut fortest mulig...

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Jeg har hatt denne legen i 4 år og endelig byttet. Han er smilende på overflaten men vil helst bare ha deg ut av kontoret fortest mulig. Jeg har måttet insistere på at han undersøker det ene og det andre, fordi han egentlig bare vil ha deg ut. Jeg har måttet skrive liste for å insistere på forskjellige ting fordi presset han legger på å ville ta alt veldig fort gjør at det er lett å glemme de tingene du ville ta opp. Dermed føler jeg meg ikke sett og ikke tatt på alvor.

Ingen over, ingen vedsiden

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Dette er en helt fantastisk lege. Jeg har hatt han i 6-7 år og 4 av de årene har jeg faktisk bodd i Oslo, men jeg har ikke klart å gi han fra meg før nå. Han er legen jeg skulle ønske jeg kunne flytte med meg... Han er effektiv, nøye, hyggelig, empatisk og morsom. Han tar deg seriøst og du føler at du blir hørt og sett til en hver tid. Han er veldig profesjonell og kunnskapsrik. Han er etter min mening faglig sterk og oppdatert.
Det eneste jeg har å utsette på han er at han er en opptatt mann med mange pasienter så man må beregne noe ventetid de dagene det er stor på gang.