Østmarka legekontor AS

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Meget god lege tar seg tid, han gjør alt for å vinne tillit din og du går alltid derfra med ett smil. Er du lei deg så sitter han og lytter deg og gir deg gode råd. Jeg er meget fornøyd med Sigbjørn han svarer meg på e konsultasjon når som helst om det er julaften eller søndags kveld. Han er med i min ansvars gruppe å støtter meg 100%. Jeg anbefaler han som fastlege på det sterkeste

Kunnskapsrik, åpen og grundig

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Sigbjørn tar seg tid til timen som er oppsatt, gjør grundige undersøkelser, stiller spørsmål og oppleves fremoverlent og engasjert. Jeg byttet faktisk fastlege til Sigbjørn, fordi jeg hadde fått han anbefalt av to personer. Jeg har vært fornøyd hele veien, og kan anbefale han videre til alle som ønsker en trygg og proaktiv fastlege.

Leksikon

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Et leksikon av en lege som tar deg på alvor og samtidig høflig forklarer deg at du er frisk når tester og undersøkelser avkrefter symptomenes indikasjoner. Han skydde ingen midler for å få tatt nødvendige undersøkelser på tross av svært begrensede muligheter under første covid- nedstegning. Da andre leger frøs til is, spratt han smidig rundt og fant legale muligheter til god oppfølging. To tomler opp for dr. Fønnebø han har mine aller beste anbefalninger!

Venleg og dugande

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Svært dugande lækjar. Han er venleg og tek seg god tid. Ein får verkeleg godt hjelp, så ein kjenner seg trygg hjå han. Dei andre tilsette på klinikken er også hyggelege og gjev god service.

Trygg og vennlig

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fønnebø. Han tar seg tid til å lytte og har gitt med god behandling og gode råd. Han har også tatt godt imot barna når de har vært syke. De gangene jeg har vært hos han har han vært presis og jeg har kommer raskt inn til legen.