Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Vil absolutt anbefale dr. Korvann.
Han er en lege som tar seg god tid, lytter til pasienten, og gjør alle nødvendige undersøkelser.
Han henviser også videre til spesialister når det er nødvendig.
Blid og hyggelig lege som det er lett å prate med.

Det øvrige personalet er hyggelige, og de setter raskt opp time. Veldig fornøyd med dette legekontoret :-)

En meget dyktig og grundig lege som ser hele mennesket

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Bente Øseth har vært min fastlege i mange år. Hun lytter aktivt, ser hele menesket og finner meget gode løsninger når utfordringene tårner seg opp. Hennes faglige kompetanse virker bunnsolid og svært tillitsvekkende.

Tålmodig og snill

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg synes Andersen var tålmodig og god til å lytte. Han kaster ikke pasienten ut etter to minutter, slik som jeg har erfart at noen leger av og til gjør. Følger også godt opp. Jeg synes det var litt vanskelig å skjønne hva jeg som pasient skulle gjøre når han undersøkte meg, hvordan jeg burde sitte, om jeg skulle ta av meg noen plagg osv.

Ikke så fornøyd

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Jeg har byttet til en annen fastlege fra henne, opplevde henne lite kompetent, kunne ikke medisinske terminologoer og dårlige evner til å diagnosere.

Lite samarbeidsvillig, f.eks ønsket vi Rikshospitalet ved fødsel men ble sendt til en annen sykehus, fordi hun ønsket ikke å fylle skjema for Rikshospitalet til tross for at vi spurte henne pent.....

Har middels mening om henne. Lite peiling på psykiatri . Ikke gå til henne om du sliter med psyken.

En utrolig flink lege

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg har fått et veldig godt inntrykk av Dr. Andersen. Hyggelig ung mann, som er imøtekommende og enkel å prate med. Tar meg på alvor og gir gode råd. Følger opp når det er noe. Du føler at han virkelig bryr seg om sine pasienter!