Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Ikke den beste

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Humørsvingninger til de grader! Har byttet fastlege pga henne, hadde henne i mange år. Visste aldri om hun var hyggelig eller om hun hadde en dårlig dag når jeg kom til henne. Visste tydeligvis lite om psykiatri. Begynte å kle på seg jakken når jeg hadde time hos henne for hun skulle på et møte etter min time!

Imøtekommende

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Hyggelig, empatisk og imøtekommende. Er ikke altfor kjapp på ballen med å sette diagnose, men noe avventende og lyttende til hva du sier.

For meg har det vært til det bedre da ting har gått over av seg selv ved bruk av enklere medisiner.

Kort ventetid om det er noe som haster.

Generelt positivt inntrykk av henne og som jobber i resepsjon.

et uprofesjonelt møte

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg anbefaler ikke andre kvinner å gå til dr.Andersen. Han var ikke behjelpelig med å henvise meg til gynekolog, og urpfesjonell i hans måte å uttale seg om gynekologisk undersøkelse. Dette er et ømtålig tema for de fleste kvinner, og jeg forventer mer enn dette av en fastlege.

Hyggelig og omtenksom.

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dr. Andersen har vist stor respekt, vært lyttende og forståelsesfull for mine helseplager. Jeg har blir fulgt opp og fått gode råd og tilbud om passende behandling. Jeg kan ikke sette fingeren min på noe negativt med hverken denne legen eller Fjellsiden Legesenter, jeg har alt i alt et veldig postivt inntrykk. Lange telefonkøer er å forvente på alle legekontor uansett, og jeg har aldri opplevd avskrekkende lang kø på venteværelset.

Grei nok...

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Forsåvidt hyggelig og grei lege. Desverre veldig tiltaksløs og følger ikke opp på ting han burde. Stod tydelig i epikrise fra sykehus hva jeg skulle ha medikamentell behandling for, dette hadde han oversett totalt. Da jeg påpekte det skrev han ut legemiddelet som etter 3 mnd skulle følges opp med blodprøve. Den blodprøven har aldri blitt tatt.

Hyggelig, men skulle ønske mer forståelse samt oppfølging på gjeldende problem samt mer "tiltak" da han ofte virker tiltaksløs. Likevell virker det som om han har god tid til pasientene sine, noe som er veldig veldig bra. Du føler deg overhodet ikke "kastet på dør" uten å få sagt det du ønsker.