Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Tillitsfull, imøtekommende og dyktig

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg har hatt Korvann som fastlege hele mitt liv, og jeg kan si at jeg stort sett har vært svært fornøyd med behandlingene jeg har fått.

Korvann er kunnskapsrik, god på å lytte og hurtig på henvendelser. Anbefales på det sterkeste for dem som skulle bo i Langhus/Ski-området.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

En meget faglig dyktig, hyggelig, og omsorgsfull lege, som setter av god tid til sine pasienter. En lege som inngir stor tillit!

50/50

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg å dattera mi går til Ted, veldig flink med barn så det er et pluss. Men når jeg går dit alene opplever jeg at han ikke tar meg seriøst, det meste kan tydeligvis løses med smertestillende og egenmelding.

Hyggelig og inviterende

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

En behagelig lege som er opptatt av pasienten. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt, uansett hva det gjelder. Det er en fastlege jeg har blitt glad i, og et menneske jeg setter stor pris på. Kjenner humøret stiger når hun kommer ut og sier navnet ditt. Kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun er der. I tillegg er senteret med alle ansatte der til for deg. Enkelt å bestille time på nettet, og kommunikasjonen løper lett.

Tafatt

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Om du ikke vet selv hva det feiler deg har du ikke noe hos ham å gjøre! Han er derimot kjapp til å henvise til andre om du har noe å foreslå, men du bør helst komme med et innspill selv.