Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Mistroisk og forstår ikke pasienter

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Følte denne legen ikke var bra. Han videre sendte meg ikke da det var tydelig at han ikke kunne fikse mitt medisinske problem alene.
Dette er ikke en lege jeg anbefaler videre. Det er han får dårlig til

Grundig

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Behagelig og kunnskapsrik, sjekker nøye og sender videre til spesialister hvis det er nødvendig for å få den rette diagnosen.

Fantastisk lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har hatt Ted Korvann i mange år og føler meg alltid sett og hørt. Synes han er utrolig dyktig. Han har alltid vært god på å sende henvisninger.

Veldig fornøyd med hele Bøleråsen legekontor. Alle er blide og imøtekommende.

Dette er den aller beste i Ski kommune

Lege: Benthe Øseth Skrevet

DR. BENTHE ØSETH er en fantastisk lege som virkelig lytter og tar alt på alvor! Hun har nå vært min fastlege i 18 år. Jeg har primært besøkt henne med hht. Mine psykiske lidelser! Hun har med sitt fantastiske engasjement og genuint interessert i psykiske lidelser fått meg så óg si frisk, jeg har blitt dyttet på en masse psykofarmaka av ett dusin og mer til av "gale" Psykiatere som jeg bare ble enda dårligere av. Til slutt var det hennes og mine erfaringer som landet på riktige medisiner, hvilket er meget nøktern medisiner! Og vil i samme slengen også fortelle når det gjelder det somatiske, så har hun truffet blinkskudd på mine symptomer med sine erfaringer som lege i 20 år.. og de gangene hun ikke finner fullt ut med blodprøve og andre undersøkelser, så henviser hun til spesialist helsetjenesten! Kort fortalt: Hun har reddet mitt liv både mentalt og somatiske komplikasjoner ved iallfall ved 4 ganger. Min far reddet hun også livet med en kjapp reaksjon, vedr. En alvorlig kreftdiagnose! Legene på sykehuset var mektig imponert av hennes helt riktige diagnose som faktisk var en type som var i utgangspunktet diffust! Så det gikk fort og min far ble operert og er idag frisk som en fisk nå 15 år etter..Jeg har lang erfaring i helsetjenesten men den aller beste på alle mine år er tilslutt Benthe Øseth!' Blir oppriktig lei meg når jeg ser enkelte skriver dårlig om henne! Er man forberedt og konkret før konsultasjonen så sitter ikke hun å kokkelurer! Hun tar grepet og gjør det riktige valget basert på symptomer, der er hun en ener. Og jeg forundrer meg ikke at noen av dere som skriver dårlig om henne fikk avslag på B preparater??? Det var det jeg ville si!

Dyktig

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har gått hos Korvann i noen år nå og er veldig fornøyd. Bruker stort sett legekontoret lite, men grunnet svangerskap ble det mange turer dit en periode. Fikk raskt time og god oppfølging. Han er sympatisk og forståelsesfull, samtidig som han er faglig dyktig og effektiv.