Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Hyggelig og omsorgsfull

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Tok meg på alvor, så på meg og ikke skjermen, kikket nøye på kroppen min når jeg viste problemene, sendte meg til spesialist når jeg trengte det, osv. Veldig ålreit å snakke med, og en forståelsesfull dame. Veldig glad hun er blitt fastlege nå! (hun var vikar for min fastlege på samme kontor, men jeg spurte alltid etter henne istedetfor han.)

Dyktig lege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Kirsten Sola er ei svært dyktig og service innstilt fastlege. Hun er alltid blid og får deg til å føle deg trygg. Noe som er svært viktig. Det er også ett pluss at hun er idrettslege derfor opptatt av helse og vedlikehold av kroppen. Er veldig fornøyd med henne.

Veldig misfornøyd

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Veldig tafatt lege… Hun tar aldri fatt i problemet. Du får beskjed om å se det ann og komme tilbake om det blir verre.

dårlig tid, hører ikke etter

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg har vært hos henne cirka 5-6 ganger de siste årene og jeg synes hun alltid har dårlig tid. Det virker som at hun helst vil bli ferdig. Mange ganger er jeg usikker på om hun hører hva jeg sier da hun sitter mer bak dataskjermen. Bytter nå fordi jeg føler jeg ikke blitt tatt seriøst.

Treningslege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

En lege som i mitt tilfelle ikke gjorde det hun skulle(svangerskapskontroll). Og det eneste hun snakket og maste om var om jeg trente. dette er kankje en lege for dem som trener og som ikke har forbud om å trene. Hun er svært hyggelig, men virker som hun alltid har dårlig tid.
Byttet lege fordi jeg ikke følte jeg ble tatt seriøst.