Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Solund legekontor
En veldig dyktig og hyggelig fastlege.
Lege: Kristin Bothner Kanstad SkrevetDen dyktigste fastlegen jeg har hatt. Flink til å lytte og hører på mine egne erfaringer om min sykehistorie. Tar alltid grundige undersøkelser, utvidede blodprøver og henviser meg videre hvis det er nødvendig. Topp lege! Det eneste som er utsette, er ikke på legen men er musikken venterommet. Ikke på volumet, men valget av musikk. Hehe :D
En lege som ikke tar deg på alvor
Lege: Bjørn Gudmun Eidså SkrevetSom ny pasient hos denne legen hadde jeg en lite hyggelig opplevelse. Dette er ikke en lege man bør gå til hvis man har udefinerbare symptomer som krever helsepersonell som lytter. Jeg byttet lege etter to konsultasjoner og er etter en tid nå frisk igjen.
Dårlig tid, vanskelig å få time.
Lege: Kristin Bothner Kanstad SkrevetByttet til Kristin når hun begynte i det nåvarende kontor. Hun virket profesjonel og omsorgsfull. Hun jobber nå tror jeg 50 eller 60 prosent og er veldig vanskelig å få time hos henne. Når du først har time virker hun uengasjert og fjern og konsultasjonen går gjerne raskere enn forventet. Tror egentlig hun er en god lege som muligens har litt dårlig tid...? Kanskje, uansett forventer jeg mye mer av en konsultasjon hos legen.
Mistet førerkortet mitt!
Lege: Kristin Bothner Kanstad SkrevetMuligens velment, men konsekvensen av hennes "godkjennelse" av mine kjøreegenskaper ble at jeg tapte mange penger på å gå til privat kardiolog, fordi Fylkeslegen insisterte på det.
Så fikk jeg sertifikatet igjen, men hun pleier bare å godkjenne for ett år om gangen...
Hun har ikke kommentert min skrftlige redegjørelse og legekontoret er håpløst å ringe til..
God lege, dårlig legekontor
Lege: Bjørn Gudmun Eidså SkrevetBjørn Eidså er en veldig god og behagelig lege. Han virker dedikert og tar seg tid til pasientene. Enkel og god å kommunisere med også.
Men: legekontoret er dysfunksjonelt og minner fort om Forsvaret på 1990-tallet (for de av oss som har hatt gleden av å oppleve det).
Her er mine innvendinger mot dette legekontoret:
-selvbetjent betalingsterminal fra Melin "rip off" Medical. Hovedmålet med terminalen virker å være å pålegge pasienter gebyrer uten at de får det med seg.
-ikke mulig å kontakte legekontoret per epost.
-uendelig telefonkø, spesielt om morgenen. Ring, ring, ring, og så til slutt få opptattsignal... hvis man insisterer på at alle må ringe, så må man iallfall ha et godt system for å ta unna telefoner. En "legg igjen ditt nummer, og vi ringer deg tilbake - du beholder din plass i køen" hadde vært fornuftig.
-glemt resept: sto i 20 minutter i kø på apotek for å hente noen medisiner. Da jeg kom frem til kassen kunne de opplyse at det ikke lå noen resept der. Ikke gøy å stå i legekontorets telefonkø etter bomtur på apoteket, for å si det slik...
Så: god lege, men legekontoret holder ikke mål.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.