Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura legesenter

Godt fornøyd

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Mine erfaringer med Husebye er utelukkende gode. Hun er rask og effektiv (er man veldig pratesyk selv så kan man kanskje oppleve at hun er litt FOR rask, men passer meg ypperlig) og tar meg og mine spørsmål på alvor, uten å krisemaksimere eller trekke forhastede konklusjoner. Skriver ikke ut sykemeldinger i tid og utid, noe jeg også liker. Prøv andre tiltak først, å være borte fra jobb er ikke alltid løsningen. Har også mine 3 barn hos henne, og føler hun hilser fint på barna og snakker bra med dem.
Syns hun kan mye om mange ting, og er det noe hun ikke kan alt om så er hun ydmyk om det og slår opp det hun trenger å finne ut.

Vurdere å bytte

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Du bør helst ha en synlig sykdom hvis du skal besøke Huseby, skulle du lide av angst, utbrenthet, eller andre ikke psykiske plager så får du null hjelp. Du vil ikke få medikamenter, sykemelding i en overgangs fase for å bli frisk.

Kunne godt hatt henne som fastlege om jeg måtte bytte...

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Jeg har prøvd å gå til denne legen et par-tre ganger ifm. at min fastlege har vært borte. Jeg opplevde at hun tok meg veldig på alvor, var hyggelig og gav meg den tid og behandling jeg trengte der og da.
Har intet negativt å si på de legebesøkene.

Jeg er fornøyd med min fastlege, men skulle jeg måtte bytte, hadde jeg ikke hatt noe i mot å få henne til fastlege.

Fantastisk lege!!

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Er kjempe fornøyd med legen! Han tar seg god tid, lytter og viser at han bryr seg. Kunne ikke fått en bedre lege!

ene god lege

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Hun er flink til å lytte til pasienten og følger deg opp på en god måte