Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura legesenter

Grusom

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Anne Grete Husebye er en ufølsom og dårlig lege, jeg føler hun kan lite om faget sitt, og engasjerer seg lite når det kommer til pasientene sine. Hver gang jeg spør om ulike ting som jeg er usikker ang kroppen min på sier hun det er kun psykisk og at jeg ikke bør bekymre meg det ettersom jeg er så ung. Jeg har opp til flere ganger gått grinende hjem fra luralegesenter pga jeg ikke har blitt hørt av Husebye. Å bli kjeftet på fordi du føler noe er galt med kroppen din er ikke kjekt .. Jeg har endelig skiftet fastlege og legesenter og endelig blir jeg hørt!

Hører generelt lite etter hva du mener kan være galt

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Skriver i liten grad ut medikamenter som smertestillende eller sovetabeletter, har i liten grad forståelse for at noen ikke får sove eller har det vondt når ikke hun har det, tror det heter medlidenhet :) skriver ikke ut medikamenter sånn uten videre. Er ikke flink til å finne ut hva som feiler deg. Ellers så er hun hyggelig å snakke med.

Men trenger du sove tabeletter eller smertestillende hvorfor ikke skrive ut en resept på dette?

Blir ikke hørt

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Jeg føler at jeg ikke blir hørt av henne, jeg får helle ikke henvisning til spesialist.

Lite engasjert

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Sjekker generelt lite opp hva som er årsaken
Til at du er syk. Har veldig dårlig tid til pasienten, virker som
Hun bryr seg veldig lite, spør lite, du må sikkert være nær døden for å få sykemelding.

På meg så virker det som hun kan lite om faget sitt

Vanskelig og til tider nedlatene

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Har ikke blitt hørt. Har fortalt problemet til henne men hun har ikke hatt forståelse.
Hun har også en del feil i journal som hun ikke har rettet opp.
Har vært utrolig vanskelig med henvisning til spesialist om jeg har spurt henne.
(Måtte ringe spesialist og forklare at hun ikke ville gi henvisning, så gå til henne for å si at hun kunne evnt. ta kontakt med spesialist hvis hun ikke ønsket å henvise)

Hun har blitt bedre siste året, men for sent... Jeg ble helt utslitt og i dag ikke orket å gå videre til andre leger....med de konsekvenser det har hatt for meg...