Elverum Helsesenter AS

Storgata 51 2406 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Elverum Helsesenter AS

Dårlig lege, lite erfaring

Lege: Ikra Abbas Skrevet

Her blir man møtt av en person som er mest opptatt av å snakke og styre, men klarer ikke å lytte. Går ut uten å føle man har fått hjelp eller muligheten til å forklare hva man vil ha hjelp med. Helt håpløst. Å høre på en monolog om covid-19 og får slengt i trynet at man er ikke fullvaksinert fordi man kun har 2 doser av covid-vaksinen, og at her måtte man ha 3 doser. Og en heeeel andre ting som ikke hadde NOE med konsultasjonen å gjøre.
Virket stressa, snakket veldig fort og uten sammenheng. Diagnosene hun setter virker også så som så, noe som ikke skaper troverdighet.
Jeg kommer aldri til å bruke den legen videre! Alt i alt føles dette legebesøket som bortkastet tid og penger, og jeg har definitivt fått bedre hjelp andre steder.
Styr unna!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ikra Abbas Skrevet

Tar pasienten seriøst, viser at hun bryr seg, oppleves som at hun har god tid, og spør alltid om det er mer man ønsker hjelp til. I tillegg virker det som hun trives i jobben sin, og er alltid blid.

Fantastisk

Lege: Azhar Daud Khan Skrevet

Beste legen jeg har hatt, tar problemer på alvor, er lett tilgjengelig og lytter godt. Anbefales veldig

Arrogant og ufin

Lege: Azhar Daud Khan Skrevet

Verste lege jeg har opplevd.
Så arrogant, så ufin, ignorerer pasientens spørsmål og bekymringer. Nektet å gå gjennom prøver og påsto at informasjon "alt er ok" er nok - ingen informasjon om blod verdiene fordi "alt er ok".
Han har null respekt til pasienten og medmenneske.
Hadde gitt 0 stjerner om det var mulig.

Erfart lege

Lege: Azhar Daud Khan Skrevet

Han er veldig erfart lege, forstår hva er problemmer. Veldig flink med mitt barna.
Vi er veldig fornøyd med han. Anbefaler