Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

Tragisk dårlig

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Etter å ha hatt han som fastlege i over to år, har jeg nå tilslutt tatt motet til meg og byttet lege. Jeg ble ikke tatt på alvor hos han, og opplevde tidvis at han nærmest satt og lo av meg når jeg fortalte om plagene mine. Brukte veldig kort tid på meg når jeg var inne hos han og fikk i det hele tatt svært lite, om i det hele tatt noe, hjelp hos han. Nå er jeg glad for at jeg har fått en lege som forstår meg, og som gidder å bruke litt mer enn maks. 3 minutter på en legekonsultasjon.

meget flink lege

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

hun er lyttende, ærlig og flink til å informere. hun tar seg god tid, og har gode kunnskaper om andre arenaer dersom jeg har hatt behov for henvisning videre!Har også vært hos henne med mine to barn, trygg, rolig og skaper tillit!
Annbefaler henne på det varmeste!
eneste minus er at hun har mye og gjøre, og det skjer ganske ofte at det er vikariende lege.

Svært fornøyd

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Denne legen er virkelig flink, hun lytter, hun formulerer seg helt tydelig. Jeg har erfaring med denne legen både med psykisk og fysisk helse og hun har vært helt strålende. Dette er en av de få legene jeg har opplevd som forbereder seg og husker deg.

Veldig flink og imøtekommende lege!

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Denne legen er imøtekommende, vennlig og et behagelig vesen. Hun ser på deg og ikke dataen når du er inne hos henne. Selv om hun har mye å gjøre får du ikke følelsen av at hun ikke har tid til deg. Jeg har vært hos henne med meg selv, og med min sønn og hun er også veldig flink med barn syns jeg. Er rolig og trygg, flink med barn. Jeg er veldig fornøyd :)

Gir blanke...

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Ser at det er flere som skriver positive vurderinger om denne legen, men jeg er ikke fornøyd. Kan godt tenkes hun behandler de andre pasientene sine mye bedre enn meg, ikke vet jeg. Jeg har slit med alvorlig sykdom nå over lengre tid, og får ikke den hjelpen jeg trenger. To ganger når jeg har vært og tatt blodprøver så sier hun at hun skal ringe hvis det er noe galt. Jeg har manglet flere viktige stoffer begge gangene, men ingen av dem gadd hun å ringe meg.

Er også treg på å sende meg til spesialist og har flere ganger følt at hun overkjører meg med meningene sine og hva hun tror er best for mej. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette her mer.