Bankgården Legekontor AS

Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Bankgården Legekontor AS

Gjensidig samtale og kunnskapsrik

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Er takknemlig for en fastlege som møter blikket og stiller gode spørsmål. Føler det er plass til både å fortelle og å lytte, får gjerne en liten oppsummering om hvordan ting virker sammenhengende når man lurer på ting. Føler meg sett, hørt og ivaretatt. Følger alltid opp prøvesvar raskt. Tilgjengelig og behjelpelig.

Empati, kommunikasjon og grundig diagnose.

Lege: Linn Pernille Thorstad-Schimmel Skrevet

Kjære Linn Pernille

Jeg ønsker å uttrykke min dype takknemlighet for den enestående omsorgen og profesjonaliteten du har vist meg som din pasient. Din trygghet, empati og tydelige kommunikasjon har virkelig gjort en betydelig forskjell for meg.

Din evne til å skape en trygg atmosfære har gjort mine besøk til legekontoret beroligende og behagelige. Jeg setter stor pris på din empati, som har gjort meg føle meg hørt og forstått.

Du tar deg tid til å undersøke grundig, lytte nøye til mine bekymringer og gi en grundig forklaring på diagnosen. Det har virkelig skapt tillit og trygghet for meg som pasient.

Tusen takk for ditt engasjement og dedikasjon til å gi den beste omsorgen. Jeg er heldig som har deg som min lege.

Med vennlig hilsen,
[Navn fjernet av moderator]

Ønsker å bytte

Lege: Ingvild Strøm Skrevet

Jeg tror hun er kunnskapsrik, men jeg opplever det som at det er vanskelig å snakke med henne. Hun følger meg ikke opp på ting hun burde følge meg opp på. Da er det frustrerende å være avhengig av henne for å bedre livskvaliteten min.

Ikke fornøyd.

Lege: Bjarte Hitland Skrevet

Tok fra meg sertifikatet på tynt grunnlag.Har hatt hjerneslag.Var for sen med papirarbeid hos legen.Jeg og har 75% +6år hos forsikringsselskapet.Kjørte bil hver dag.Hvor sundt er det å bli sittende hjemme?Er meget bitter for dette.Jeg har fått operert inn en måler for hjerteflimmer og ringte Ahus og spurte om avik og de sa at det virket ok.Har vært uten lappen i 4mndr.Har det blitt sånn i Norge at du ikke skal kjøre bil når du er over 80 år?Jeg har fullførlighet i kroppen og i hodet.Har byttet fastlege etter dette.Legen sa at han skulle sende en henv.om kjøretime.Har ikke hørt noe enda.

Flink fastlege

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Han tar symptomer på alvor og henviser til spesialist når dette er nødvendig. Behagelig og kunnskapsrik.