Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Lite velkommen :(

Lege: Per Olav Brautaset Skrevet

Eg har hatt Brautaset som lege i store delar av livet mitt, og har også store delar av livet vært missfornøygd med respons og behandling som eg har fått! Det er skjeldan eg har hatt ein god følelse når eg har forlatt legekontoret, og føler verken at eg har blitt høyrd eller at han tek mine bekymringar og tankar seriøst. Legen har blant anna tatt private telefonsamtalar midt i timen, møtt uopplagt, blitt møtt med openlyst gjeisping og generell lite interesse for meg som pasient.
Som pasient har eg ikkje følt meg spessielt velkommen og har stortsett unngått å bruke lege.

Ikke fornøyd med denne legen

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

I mine møter med henne fremsto hun som brå, dårlig lytter, lite sensitiv. Vi hadde definitivt dårlig kjemi - hvilket betyr at hun kan fungere bedre for andre som har bedre kjemi med henne. Jeg byttet etter 3 konsultasjoner.

OK men...

Lege: Per Olav Brautaset Skrevet

Grei og pos. men manglande respons. Bør ta tid til tilbakemelding ved konsultasjon.

Min fastlege

Lege: Oddvar Alfsvåg Skrevet

Oddvar er open, ærleg og imøtekommende. Han tek seg alltid tid til pasienten. Og kjem alltid med gode råd og veiledning. Kunne ikkje vær meir fornøgd!

Ein dyktig fastlege!

Lege: Oddvar Alfsvåg Skrevet

Eg har hatt Alfsvåg som fastlege i 6 år, og han er ein glimrande fastlege! Ærlig, oppegåande og kunnskapsrik! Profesjonell og med ei stor interesse for pasienten. Han lyttar og lar ein kome med si historie, empatisk og akkurat passe humoristisk. Om det skulle vere eit minus, so er han litt distré :)