Oddvar Alfsvåg

Autorisasjon (1997)

Oddvar Alfsvåg er en av 14 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Oddvar Alfsvåg

Trygg og imøtekommende lege

Seriøs lege, men alltid med et smil.Føler at jeg alltid blir tatt på alvor når jeg kommer til han. Han tar seg den tiden som behøves. Jeg er veldig glad for å ha ham som min fastlege

Sur og uprofesjonell

Kom inn for jeg har smerter i beina, han ble sur og mente at jeg klarer jo å gå så hva e problemet. Hevde stemmen sin, var sur og var veldig uprofesjonel i måten han oppførte seg. Har lydopptak av hele greia. Dårligeste lege erfaringen jeg har hatt. Han brukte mye av tiden på å være sur over at jeg var der, istedenfor å sjekke problemene mine. Første og siste gang jeg drar til han for hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Alfsvåg som fastlege i flere år, og blir alltid møtt med forståelse, får alltid hjelp og får alltid en god forklaring om det er noe jeg ikke forstår.

Imøtekommende, empatisk og tillitsvekkande

Likar spesielt godt at han ikkje lagar som han har meir kunnskap enn han faktisk har. Som ei følgje av dette opplever eg at han har lav terskel for å henvise til spesialisthelsetjenesten når det er naudsynt.

Min fastlege

Oddvar er open, ærleg og imøtekommende. Han tek seg alltid tid til pasienten. Og kjem alltid med gode råd og veiledning. Kunne ikkje vær meir fornøgd!