Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Flink forståelsesfull og seriøs

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Har hatt Dr Falck som fastlege i seks år nå og får ikke fullrost henne for måten hun har støttet opp om meg i en vanskelig sykdomsperiode. Fulgt opp med prøver, henvisninger, råd og veiledning. Alt «papirarbeidet» har gått raskt også i forhold til NAV.
Jo da, hun kan være noe forsinket men det er nok fordi hun tar seg tid til pasientene. Vil også gi en rose til de som jobber i resepsjonen og laboratoriet. De er også veldig hjelpsomme og forståelsesfulle. Dette er et lite og koselig legesenter hvor du blir sett, hørt og tatt godt vare på.

Veldig dyktig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Tar seg alltid tid til pasienten, henviser alltid videre hvis hans kompetanse kommer til kort. Veldig fornøyd, hele familien her bruker Unes. Eneste bakdel er at man må vente litt lenge på time.

Lyttende og hyggelig

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Blir tatt på alvor uansett, det er veldig betryggende. Og han har tid til deg, selv om du får akuttime. Er så glad for å ha ham som fastlege, han kjenner meg, er alltid imøtekommende og tar problemene mine seriøst.

Kunnskapsrik, vennlig og imøtekommende.

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Jeg har funnet min fastlege. Han er en person som kan kunsten å høre på hva pasienten sier og gir gode råd og veiledning!

Glad for å ha Kashif som lege.

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Endelig en lege med litt tak i! Han er personlig, klarer å lytte og skrive på PC samtidig 😉 tommel opp for støttende lege !