Askim Øre Nese Hals Klinikk

1 vurdering

Siste vurderinger av Askim Øre Nese Hals Klinikk

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Qussay (Abdulrazaq) Shather Skrevet

Har hatt problemer med nesen veldig lenge, og har vært hos en del leger uten å løse problemet. Ble henvist til legen her, og han var veldig tålmodig og har hjulpet meg ekstremt mye. Veldig flink og erfaren lege, anbefaler å møte med Dr. Qussay Shather for alt av øre-nese-hals problemer!

Han er en dårlig kommunikasjon

Lege: Qussay (Abdulrazaq) Shather Skrevet

Han er ikke høflig mot pasient bi vært hans kontor. Vente rom er veldig trangt.Veldig tong luft inne man føler der trøtt. Vi sak til han venterom er trangt, Han sa til oss skal bygge nye rom til dere nestegang!!.Det var ikke høflig mate som forringet oss.Etter han kallat til under søke romme sitt. Han prøvde og lese noen fra pc jeg satt på veske mi ved siden av meg det var et stol.jeg viste ikke dette hans stol. Han sa ingenting om noen Han dytte med hendene sine mine veske jeg tat veska mi,hvis ikke de skulle falle ned.det var også ikke høfli måte.Etter kontrol han sa datrami skal få hørsel test.Han brukt max 5 minutter. Han hadde ikke god kominakasjon med pasienter. Han sa dere skal ut og skal hun få hørsel test, det var 2 dører i rommet. Jeg blit u skkert vilken dør. Han sa til oss gå gå etter Han åpnet døre det var også ikke høflig,men vi kom der førte gang han var dårlig behandling pasienter.Han er ikke høflig lege .