Legekontorene Skagen AS

Skagen 12 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Skagen AS

Anbefales ikke

Lege: Mats Stangeland Skrevet

E opp og ned i humør, virke ut som han ikke trives i yrke. Savnet faren som hva dyktig og lyttet hva pasientene sa.

lege med dårlig empati

Lege: Espen Stangeland Skrevet

jeg har gått til denne legen i en del år men vanskelig når det gjelder oppfølging virker distre har lite øyekontakt er vanskelig å få han til å følge opp på videre henvisninger lite empati bruker ting mot deg
bra lege om noen trenger uføretrygd og sykemelding....

Nei Takk!!!

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Perfekt lege i starten sammen med staben i reseptionen... Følgte opp alt, og var vrldig oppfølgende på alle måter!
Men etterhvert "slurvnet" han til, og endte opp med dårlig kommunikasjon og forståelse fra legen, selv om jeg brettet ut HELE livet mitt,,, til slutt ble det brukt i mot meg! Har hatt denne legen i 10 år, nå har jeg byttet! Hurra,,,!

Flott lege, slitte lokaler

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Etter flere besøk hos to andre leger byttet jeg til Dr. Stangeland. Der ble jeg endelig tatt på alvor, og ikke har opplevd annet enn profesjonell behandling hos denne legen.

Men bygget kontoret ligger er svært gammelt, og det er lytt mellom rommene, det er alt for lett å høre hva som blir sagt til damene i resepsjonen. Det burde også være flere ansatte i resepsjonen, da det er vanskelig å nå frem på telefon, og nesten alltid kø foran døren. Det finnes en netttjeneste der man kan bestille time over nett, men på denne tjenesten har man ikke mulighet til å fortelle hva henvendelsen gjelder, noe som har ført til misforståelser i mitt tilfelle

Alt i alt er jeg svært fornøyd med Dr. Stangeland. Han er dyktig, både faglig og i møte med pasienten. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke denne legen i mange år fremover.

Fantastisk lege

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Han lytter og tar seg tid med pasientene.
Han blir nok like god lege som faren hans var.
Hele familien går til han og barna mine som er nå tenåringer føler seg veldig trygge sammen med han. De føler at de kan dnakke veldig åpent med han.