Legekontorene Skagen AS

Skagen 12 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Skagen AS

Utrolig dyktig!!

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Mats!
Jeg og mitt barn får komme kjapt til. Vi blir tatt på alvor. Han tar prøver og henviser videre ved behov. Tar seg god tid til å snakke og lytter til oss.
Er effektiv og tillitsfull.
Til tross for lang kjøretur velger jeg på dette grunnlag å beholde Mats som min og mitt barns fastlege!

Telefontrøbbel

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Skulle gjerne gitt en vurdering av selve legen, men får ikke bestilt time da de enten har satt på en fire dager gammel telefonsvarer, eller ikke tar telefonen. Elendig service!

Veldig dyktig lege!

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Jeg har ingen alvorlige sykdommer, men har vært en del hos legen likevel med uheldige småplager de siste to årene. For meg er det viktig å ha en lege jeg kan stole på, som tar seg tid til pasienten og som tar meg på alvor. Espen Stangeland er en dyktig lege som virkelig yter det lille ekstra. Han er alltid hyggelig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er det veldig hyggelige damer på kontoret, og man kan alltid komme inn med én gang om det trengs.

den beste leggen i stavanger

Lege: Espen Stangeland Skrevet

han undertsands sine pasienter og hans svært nyttig. også, veldig intelligent og en utmerket stab. Jeg er en eldre kvinne som har sett mange leger, men han er spesiell

Folkelig og flink lege, som tar pasienten på alvor

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Er veldig fornøyd med legen, han har også vært utrolig flink med mine barn, tar seg alltid tid til å lytte hva de har å si. Henviser videre dersom det er noe han selv ikke kan fikse. Forståelsesfull også i forhold til psykiske vansker