Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Dyktig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Flink lege som lytter til pasienten, gjør skikkelig undersøkelse, og sender deg vidre til eksperter hvis det er behov.

Min gode lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Min lege møter meg i døren med et varmt blikk, et godt smil og et fast håndtrykk; «Velkommen». Det gjør så godt enten jeg kommer med forkjølelse elle verre plager.
Min lege setter seg ned og lytter til hva jeg har på hjertet, hun tar meg på alvor.
Min lege undersøker meg, gir meg gode råd, beroliger meg og/eller sørger for at jeg blir sendt videre til nærmere undersøkelser.
Min lege snakker «svorsk», en herlig blanding av norsk og svensk. Dersom det er noe av det hun sier jeg ikke greier å oppfatte helt, spør jeg selvfølgelig om hva hun sa, og så starter vi en oppklaringsrunde som kan være både nyttig og lattermild.
Min lege er en glad og alvorlig person som det er godt å være pasient hos.
Min lege gjør at jeg helsemessig føler meg i trygge hender, og det er vel slik en lege alle ønsker å ha.
Jeg er glad for min lege.

Lite velkommen

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har hatt Irina som lege i 1 år nå, og i starten på året hadde jeg uheldigvis behov for ett par legetimer.

Følte meg hverken velkommen eller sett og hørt hos henne. Til tider virket det som om hun hørte det hun ville høre og ikke hva du hadde å fortelle.

Det er en viss språkbarriere der da hun ikke forstår eller skriver norsk så veldig bra, som har resultert i en del merkelige erklæringer og henvisninger som hverken jeg som pasient eller instansene som har mottatt dem forstår seg på.

Gikk alltid ut fra kontoret med en følelse av å være til bry, uønsket og lite forstått. Det ble til slutt så ille at jeg ikke turte å gå til legen mer selvom jeg hadde behov for det.

Ønsker ingen å sitte igjen med de følelsene som jeg har hatt etter hvert legebesøk.

Trygg,blid og imøtekommende!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege! Hun er trygg, hyggelig, blid og gjør jobben sin med glans! Anbefaler henne på det sterkeste om du er ute etter en god fastlege her på Hamar👍

Respektløs lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Følte meg som en vits på konsultasjon hos henne. Skrev på dataen, avfeide det som ble sagt og bagatelliserte vansker. Fastlegebytte måtte til. Anbefales ikke