Avicenna Legesenter

Storgaten 5 1767 Halden

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Lite empatisk, streng, til tider uforståelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å forstå hva hun sier, må be henne gjenta seg mange ganger. Opplever henne streng og stram, med lite empati. Syns hun er en dårlig lytter og gjør seg gjerne opp en formening om situasjonen før du i det hele tatt har rukket å snakke ferdig.

Streng men rettferdig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Legen kan oppleves som noe streng, men er rettferdig og man får den hjelpen man behøver.
Det har vært enkelt å få hastetime ved behov.
Siden det er et legekontor med en lege og ikke et legesenter med flere leger er timene begrenset til ca. kl. 08.30 - 14.30

Veldig fornøyd

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg har nå hatt Irina som min fast lege i en stund, og jeg må bare si at hun vet hva hun driver med. Hos henne føler jeg meg tatt godt vare på. Anbefales på det sterkeste

Min lege.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Min lege tar meg på alvor, men med godt humør. Hører etter og gir gode råd. Føler meg veldig godt ivaretatt. Flink til å henvise videre, og følger meg opp som pasient. Enkelt å fornye resepter. Effektiv og rask, hun ser hele deg og jeg er veldig fornøyd med at hun er akkurat MIN lege. Anbefales på det varmeste.

Super lege!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Veldig bra lege. Har hatt Irina som fastlege i snart 2 år. Endelig en lege i Halden som følger opp, og tar tak i problemer og henviser raskt videre ved behov. Hun er alltid blid og hyggelig, og har god kommunikasjon via HelseNorge.