Legesenteret i Molde AS

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret i Molde AS

Fantastisk lege

Lege: Ellen Kirkeland Sættem Skrevet

En fantastisk lege som ser pasientene sine. Jeg føler meg så Ivaretatt når jeg kommer inn. Føler meg forstått, lyttet til. En lege som vil hjelpe deg å tar deg på alvor. Etter fødsel fikk jeg melding om gratulasjon og påminnelse om at jeg måte bestille 6 ukers kontroll til meg selv, aldri hørt om en lege som gjør det før! Dette er i tilegg til at hun har vært helt fantastisk under svangerskapet og I tidligere kontakter med hun.

Hel ved

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Vi kunne velge Tande som fastlege da vi flyttet til Molde i 2018, og er så glade for at nettopp han ble familiens fastlege. Han byttet visst praksis fra Vestnes til Molde den sommeren - flaks for oss!

Rolig, tålmodig, trygg og lun. I tillegg meget kunnskapsrik. Kort og godt, en veldig fullkommen fastlege.

Legesenteret gir rask tilbakemelding ved forespørsel på time. Noe ventetid på venterommet må påregnes, men hvilket fastlegekontor har ikke det?

Kunnskapsrik

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

Han lytter og gir meg tillit. God erfaring gjennom mange år. Viser forståelse og innsikt i de forskjellige problemer og gir meg god behandling.

Beste legen

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Utrolig dyktig, tålmodig, stødig og oppdatert kompetanse.

Han er rolig og behagelig, og hans væremåte er veldig tillitsvekkende. Tar deg på alvor, og tar seg tid til å faktisk finne ut hva du trenger.

Skulle vært flere som han!

Opplysende og dyktig

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

Meget behagelig lege, ringer og informere om prøvesvar. Tar ting seriøst, kjapp å sende videre til sykehus om nødvendig. Kort og godt en meget bra lege for meg.