Legesenteret i Molde AS

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret i Molde AS

Anbefales!

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Tar seg alltid god tid til pasienten, han lytter og du får en følelse av å bli tatt på alvor. Kunnskapsrik, rolig og behagelig lege.

Manglende oppfølging

Lege: Svein Johan Nygaard Skrevet

Gir ikke tilbakemelding og du får ikke resultat av blod og urin prøver som ble tatt. Umulig å kommunisere med legen via systemet.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Her blir en tatt på alvor. Han tar seg god tid og man føler at han er virkelig interessert i å hjelpe. Kunnskapsrik, vennlig og rolig person.Jeg er veldig glad for valget av denne fastlegen.

Tillit, anbefales 100%

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Denne legen lytter virkelig og handler. Her blir en tatt på alvor. Tar seg god tid. Kunnskapsrik. Jeg er veldig glad for valget av denne fastlegen.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Ellen Kirkeland Sættem Skrevet

Hos Ellen har jeg ledd, grini, og hatt gode samtaler. Jeg har vært der grunnet plager jeg selv har hatt, og jeg har tatt med sønnen min for undersøkelser. Samboer har også vært hos henne, og hun er like fornøyd.

Uansett grunn, har jeg alltid følt meg bedre etter å ha vært hos henne. Hun har egenskaper en hver lege bør ha, tålmodig, utforskende, serviceinnstilt, kunnskapsrik og god å snakke med. Man føler seg trygg og ivaretatt hos Ellen.

Ps. Ser det er to stykker som sier at hun googler symptomer. Bare ta det rolig, det er en database som alle leger benytter seg av ifht informasjon og beregning av medisiner. Den finnes elektronisk.