Vest Legesenter DA

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legesenter DA

Utrolig hyggelig og erfaren og empatisk kvinne som har lære meg veldig mye og hun har gjort veldig mye godt med meg.

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg har kjempe STOR respekt for Camilla Brochmann som min fastlege og mye utover fordi føler hun gir mere enn hun er pålagt. Utrolig varm og rolig og hyggelig kvinne. Absolutt den beste fastlegen jeg hatt noen gang. Anbefales på det Absolutt sterkeste
Vil gi Camilla
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Med de 6 stjernene

Inngir trygghet og kompetanse

Lege: Harald Høvik Skrevet

Har et veldig godt inntrykk så langt. Tar meg på alvor og lytter til det jeg formidler. Veldig hyggelig personsøk i resepsjonen og ved prøvetaking. Gir et solid helhetsinntrykk

Veldig godt inntrykk

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg byttet til Camilla i 2023 fordi min gamle fastlege sluttet som fastlege. Camilla er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er empatisk, faglig trygg, uformell og en jeg virkelig føler jeg kan stole på. Og jeg er en ganske kravstor stå på krava-dame-:) Det kan være litt ventetid, men det er nok bare fordi hun bruker den tiden som trengs. Når hun snart går over til å bare jobbe i Sandvika, håper og tror jeg at det vil være kortere ventetid for å få time.

Veldig interessert i meg

Lege: Harald Høvik Skrevet

Oppriktig interessert, er veldig fornøyd, tar meg på alvor og tar seg tid til å spørre hvordan jeg har det utover det jeg er der for.

Uforberedt, lite empati

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Møtte henne første gang. Journal oversendt. Hun trodde meg ikke. Lette og lette. Fant den til sist. Brukte 80 % av timen på å stirre inn i skjermen. Vanskelig å nå igjennom, hun bruker sirkulær argumentasjon, hun er sikkert dyktig for de hverdagslige problemene, men ikke for mer kompliserte utfordringer. Tenker ikke innovativt, utenfor boksen, i det hele tatt.