Vest Legesenter DA

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legesenter DA

En som tar seg tid

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Har hatt henne som fastlege ett par år. Hun tar seg alltid tid til å høre og henviser raskt videre. Har alltid fått svar på e-hendvendelser raskt av henne. Anbefales!

Fantastisk lege

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Veldig dyktig, empatisk og lyttende lege. Tar pasienten på alvor. Bruker god tid. Lett å få time gjennom den digitale løsningen til HelseNorge.

Lytter ikke

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Legen tar seg ikke tid. Lytter ikke, avbryter meg, lar meg ikke forklare hva jeg trenger hjelp til. Etter max 2 min, kanskje mindre, blir jeg beordret ut av kontoret. Jeg prøver å snakke ferdig, legen peker mot døra og sender meg til blodprøvetaking. Jeg fikk ikke hjelp i det hele tatt. Resultatene fra forrige blodprøve som var fra 2 uker siden ble ikke ordentlig forklart. Jeg ble beskyldt for å vegre meg å ta medisinen som ble forskrevet ( jeg spurte bare om det finnes alternativer for antibiotika). Legen virker noen ganger arrogant og overlegen. Jeg forlot legen med en følelse av å ha vært til bry.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Hatt Daniella i ca 10 år, aldri hatt bedre lege. Hun er presis, imøtekommende, alltid blid, ser mine behov og er veldig forståelsesfull. Flyttet Oslo og har fortsatt beholdt hun. Blir også med videre selv om lang reisevei.
Anbefales på det sterkeste👍

Grei lege men dårlig kommunikasjon, har alltid dårlig tid.

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Vanskelig å få kontakt. Ved E-konsultasjon / resept fornyelse får ikke det man vil og bare kort svar. Har alltid dårlig tid. Ved annen lege kontakte vedkommende får å få informasjon så ble jeg belastet. Ellers en god lege.