Vest Legesenter DA

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legesenter DA

Verdens beste lege!

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Først kom jeg til Daniella som oversetter til en venn som var hennes pasient. Jeg ble positivt overrasket over hennes kunnskap og tilnærming til pasienten. Nå er jeg Daniellas pasient, og hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en dyktig lege som tar seg tid til å lytte og følge opp sine pasienter. Daniella er den beste legen i verden! Anbefaler henne på det sterkeste.

Fremstår stresset og uinteressert

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg har kun hatt Daniella som fastlege et års tid, men har vært hos henne relativt ofte på grunn av et trøblete svangerskap. Hun er blid og imøtekommende men hun kjenner meg ikke igjen fra gang til gang og blir like overrasket hver gang jeg forteller om mine svangerskapsrelaterte plager. Hun fremstår stresset og uinteressert og skriver sykemelding før jeg har rukket å forklare situasjonen og forventer at jeg skal forlate kontoret så fort jeg har sykemeldingen i hånda. Jeg tror aldri mine konsultasjoner har vart mer enn to minutter.

Ikke interessert

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Daniella er hyggelig, men virker ofte opptatt av å få deg ut av kontoret i stede for å finne ut hva som feiler deg. Er ofte rask med diagnosen, og noe uvillig til å henvise til spesialist. Hun er også ekstremt dårlig på oppfølging og videreformidlig av svar på diverse prøver og analyser. En lege som ikke lytter godt nok, og er litt distré. Kan til tider virke arrogant. Bytter nå.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Føler at hun ivaretar meg som pasient. Empatisk. Tar seg tid når jeg behøver det. Alltid presis innenfor forventet tid!

Presis og hyggelig

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Ble kalt inn til timen presis. Veldig hyggelig og lett å snakke med. Veldig effektiv og flink til å henvise videre.