Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Storgata 25 B 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Trygg og veldig dyktig

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Kan anbefale Jan Kristian på det sterkeste ! Veldig dyktig og enormt mye kunnskap. Får time fort og blir godt tatt imot samt tips og hjemmelekser .

Fantastisk kiropraktor!!

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jeg har nå gått til Eureka på Strømmen og kiropraktor Jan Kristian i snart 8 år og har ikke annet enn lovord! Jan Kristian er usedvanlig flink, har enorm kunnskap om faget og følger også godt med i utviklingen av nye behandlingsmetoder. Han er også en utrolig fin og hyggelig fyr, som alltid er velkomment da man selv ikke alltid ankommer i beste form, bokstavelig talt :) Kan ikke anbefale Jan Kristian og klinikken nok!

Trygg og kunnskapsmessig

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

En ekte profesjonell og en fantastisk person, med forståelse og holdning til pasienten og hans problem på høyt faglig nivå. Jeg anbefaler hans profesjonelle hjelp til alle mennesker som trenger det

Har et overblikk for hele personen……

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jeg har gått til denne klinikken i over 25 år og Jan Kristian i de siste 5. Jeg har gått hit jevnlig dvs ihvertfall noen ganger i mnd. For meg er det viktig å forebygge så jeg slipper akutte plager, det fungerer bra for meg.

Opplever at jan kristian er genuint opptatt av å hjelpe meg og finne rot årsakene til plagene.

Kan anbefales

Allsidig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan Kristian er en dyktig behandler. Han har hjulpet meg med mange vondter over en lang periode.
Jeg føler meg i trygge hender når jeg kommer til Jan Kristian. Han tenker alltid helhetlig, og kommer med gode råd, enten om trening, kosthold eller andre ting.
Klinikken har moderne utstyr, så mulighetene er mange og resultatet er alltid at jeg blir bedre og bedre.