Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Storgata 25 B 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Kunnskapsrik og alltid oppdatert på nye behandlingsmåter.

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Er god relasjonell. God tilgang på timebestilling. Har alltid fått rask og god hjelp på ulike utfordringer. Min fastlege konstaterte at så rask forbedring og progresjon etter prolaps var umulig, og begynte å sende andre pasienter til Jan Kristian. Kun positive tilbakemeldinger fra disse også.

Faglig sterk og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jeg har gått over en lengre periode hos Jan Kristian med nakke og ryggplager. Jeg har aldri møtt en kiropraktor som er så dyktig og faglig oppdatert som han. Jeg har blitt tatt seriøst og ivaretatt i behandlingene jeg har fått. Kan absolutt anbefale han videre! En bedre kiropraktor skal man lete lenge etter!

Dyktig og interessert

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Det er alltid hyggelig å være til behandling hos Jan Kristian. Han utviser trygghet i sin fagkunnskap. Han lytter og er interessert i sin pasient.

Får meg og kroppen min til å prestere i verdenstoppen

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan-Kristian er en ekstremt dyktig kiropraktor. Som toppidrett utøver får kroppen min ekstremt mye juling dagelig. Men når jeg kommer til Jan-Kristian, er han med engang ute etter gjøre kroppen min bedre og smerte fri. Han har hjulpet meg med å kurere kjeve, fingre, skulder og ryggsmerter, sånn at kroppen min kan prestere akkurat som ønskelig i verdenstoppen.
Hans største ønske er alltid at kunden skal vær smerte fri og ha en velfungerende kropp.Føler meg alltid godt tatt vare på, og Jan-Kristian all min tillit!
Anbefaler han videre på det sterkeste!

Kunnskapsrik og erfaren kiropraktor

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Anbefaler JK på det varmeste. Topp utdannet og erfaren, alltid med en løsning på de ulike utfordringene jeg har hatt. I tillegg er han en sosial og blid type, flink til å lytte og skape trygghet og kjemi med sine pasienter.