Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Storgata 25 B 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Den beste når jeg trengte det som mest !

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan Kristian er en trygg og meget dyktig kiropraktor som kan hjelpe til med det meste, både av stort og smått!
Her blir du tatt på alvor!
En meget stor hjelp og støttespiller som resulterte i store livsendringer for flere år tilbake!
Kan varmt anbefales:)

Kunnskapsrik, enestående og erfaren

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Har alltid blitt godt ivaretatt og fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Har følt meg trygg på at behandlingen var tilpasset meg og mine utfordringer. Uten denne tilpassede behandlingen hadde jeg vært ufør nå, ikke jobbet 100%. Har alltid en løsning på ulike utfordringer. Hjelper deg med tips og råd på veien tilbake til god helse. Flere ess i ermet. Alltid hyggelig, serviceinnstilt og flink. Rett og slett fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

Meget kunnskapsrik på mange felter

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Fått utrolig hjelp av Jan Kristian Kielland Asmyhr. Han er meget kunnskapsrik på forskjellige skader/ sykdommer og behandlinger.
Jeg har blitt bla. blitt behandlet med trykkbølge og blodplater, som har reparert skaden i armen helt. Anbefaler absolutt Jan Kristian, har du noe du trenger hjelp med, gå dit

Kunnskapsrik og lærevillig

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Kjenner Kielland Aspmyhr som kollega. Han er kunnskapsrik og har et stort engasjement for faget. Jeg oppfatter han som svært oppdatert faglig. Han har også mye kunnskap om injeksjonsbehandling.

Superflinke😊

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Den aller beste kiropraktoren som er å få.
Tar i mot på en fin måte slik at du virkelig føler du blir sett. Jan Kristian gir seg ikke før «problemet» er løst.
Jeg kan virkelig anbefale han.