Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Storgata 25 B 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Lillestrøm

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Etter mange år som pasient oppleves gan som Kunnskapsrik, hyggelig, tar seg god tid til å lytte. Ser hele menneske!

Faglig flink og løsningsorientert

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Fantastisk flink og kunnskapsrik. Gjør grundige undersøkelser, nøye vurderinger og forklarer godt hvilke alternativer han har for bedring av problemet. En bonus at han benytter ultralyddiagnostikk for å identifisere årsaker. Veldig fornøyd med behandlingene jeg har fått, og ikke minst resultatene dette har gitt.

Kjempeflink, ser og lytter til pasienten

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jeg har slitt med rygg, nakke og Skoliose i mange år. Hjelpen jeg har fått og får hos han gjør at jeg har en grei hverdag. Kan anbefales på det varmeste.

Veldig dyktig

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Jan Kristian er genuint opptatt av hvordan du som menneske har det og kombinert med hans faglige kompetanse er man i trygge hender her. Han tilegner seg stadig ny kunnskap som kommer oss brukere til gode.

Små eller store plager - det anbefales på det sterkeste å ta en tur til Jan Kristian!

Kjempe dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Jan Kristian Kielland Asmyhr Skrevet

Veldig kunnskapsrik kiropraktor som gjør at man føler seg godt ivaretatt. Jeg er selv fysioterapeut og går alltid til Jan Kristian for behandling når smertene i ryggen begynner å komme. Kan på det sterkeste anbefale han videre.