Havstein Legesenter

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Havstein Legesenter

Travel

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Tviler ikke på hennes faglige dyktighet men har en upassende fremtoning når det gjelder å vise forståelse. Viser tydelig at hun alltid har en stresset dag. Følger ikke opp prøvesvar.

Fantastisk

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Tone er en veldig dyktig lege,den beste jeg har hatt. Hun er empatisk,lyttende og flink til å se mennesket bak "fasaden" og diagnosen. Hun må uten tvil være en av Trondheims beste fastleger. Like viktig som gode legekunnskaper er også hvordan hun er som menneske mot oss pasienter. Tone scorer veldig høyt på begge deler.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Randi Lovise Sjønnegård Skrevet

Tar pasienten på alvor, handler raskt og effektivt. Følger opp med å ringe i etterkant. Bare positive opplevelser med henne som lege.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Masse bra opplevelser gjennom mange år. Føler jeg blir sett og får god faglig oppfølging. God oppfølging i etterkant også.

Veldig trivelig resepsjon også.

veldig "sjekkende" men veldig sympatisk!

Lege: Kristen Rye Skrevet

Da mitt fastegekontor ikke var åpent idag ble jeg henvist til havstein legesenter.skjønner problematikk mht utskrivelse av a-preparat uten journal. Han ringte øst og vest og sjekket om hva som hadde blitt foreskrevet å når.følte meg nesten som en løgner der jeg satt..skjønner alvoret dog litt ekkelt..hadde satt pris på å vente på venterommet mens han "sjekket" meg. Men uten tvil en seriøs og ordentlig lege som jeg fikk god hjelp av!