Helsetorget Legesenter

Torggata 3 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget Legesenter

Ønsker å se det hele til pasientens beste.

Lege: Hanne Maartmann Skrevet

Første møte med legen var ikke av de aller beste siden hun uten å vite det traff mitt ømmeste punkt på det tidspunkt. Etter dette har hun vist at hun har som ønske å gi meg den beste oppfølging og at hun gjør det hun kan for meg som pasient seg om jeg ofte faller litt utenfor det "normale" etter boka.
Var kanskje litt for opptatt av det med trening, men har vært lite innom dette senere.

Veldig bra

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Hører på deg/ser deg. Forklarer tydelig og gir klare tilbakemeldinger. Bryr seg om pasienten og er blid og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt og føler meg trygg. Anbefales på det varmeste!😊

Verdens beste fastlege

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Jeg har ikke et negativt ord å si om denne fastlegen. Utrolig dyktig lege med glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Dyktig fastlege, og en av de beste jeg har hatt. Tålmodig, og dyktig men samtidig informativ.
Veldig lett å kommunisere også.

Lytter, forståelsesfull og effektiv

Lege: Kari Melgård Sveen Skrevet

Kari er en utrolig trygg og forståelsesfull lege man alltid kan kontakte for stort og smått. Hun tar seg alltid tid, lytter og stiller nødvendige spørsmål for å få en oppklaring. Ingenting er ubehagelig å ta opp med Kari, og man føler seg alltid velkommen.
Blir bra med nye lokaler nyåret 2020.