Helsetorget Legesenter

Torggata 3 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Kari Melgård Sveen Skrevet

Kari tar deg på alvor, lytter, kommer med gode råd, sjekker hva enn som skal eller bør sjekkes! Ingen er bedre enn Kari! 😊

Medmenneskelig og faglig sterk

Lege: Kari Melgård Sveen Skrevet

Kari tar oss alle på alvor, både små barn og voksne. Hun er god til å stille de gode spørsmålene og tar nødvendige tester, for å lande en eventuell diagnose. Om hun er i tvil så henviser hun videre eller søker råd hos spesialister. En lege vi ikke kan få fullrost! Takknemmelig for å ha henne som fastlege.

Flink og lyttende

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Jeg har hatt Kristine Gaarder som fastlege noen år og er veldig fornøyd.
Jeg har hatt hatt noen plager som ikke var lett og finne ut noe av, men hun ga aldri opp og hadde godt humør.

Helsetorget Legesenter er også helt topp, de svarer fort og gir time rimelig kjapt om nødvendig.

Jeg har nå byttet fastlege grunnet flytting og skulle ønske jeg ikke måtte si ifra meg min plass hos Kristine.

Trygghetsskapende og blid

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Legen møter deg med et varmt håndtrykk, og er veldig klar og tydelig på hva han sier. Han skaper en følelse av trygghet rundt seg, og man føler seg ivaretatt. Flott fyr, blid, har humor, og 100% profesjonell. Anbefales sterkt.

Vil anbefale henne!

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Har følt meg seriøst behandlet og sett med alt jeg har trengt hjelp med, både fysiske og psykiske problemer. Hyggelig, lytter, gir ærlige og informative råd, og leser mer hvis hun er usikker på noe. Synd jeg flyttet så jeg måtte bytte lege, følte meg trygg og ivaretatt hos henne!