Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Perfekt

Lege: Roger Kahn Skrevet

Har alt en lege skal ha rett og slett. Er nøye, omtenksom og veldig profesjonell. Svaret alltid rask og er veldig tilgjengelig

Alt man kan ønske seg.

Lege: Roger Kahn Skrevet

Min fastlege i over 20 år, og har bare positivt å si. Svarer kjapt på e-konsultasjoner, raskt å få konsultasjon om det trengs. All honnør !

Best

Lege: Roger Kahn Skrevet

Til å stole på. Setter seg inn i problemet og er effektiv. Har vært alvorlig syk og føler jeg har blitt tatt på alvor og blitt beroliget. Kort ventetid selv uten time.

En usedvanlig dyktig og hyggelig lege

Lege: Roger Kahn Skrevet

Roger Kahn har vært min fastlege i nærmere 30 år. Han er veldig kunnskapsrik, og har alltid gitt meg god behandling for mine forskjellige plager. Han er flink til å forklare hvis det er noe jeg ikke forstår,og tålmodig, i motsetning til endel sykehusleger jeg har truffet.
Roger Kahn er alltid blid og vennlig, også når kontoret er overfylt og det er mye mas. Jeg har alltid fått komme inn også uten time, hvis jeg møter opp på kontoret om morgenen. Håper jeg aldri trenger å bytte fastlege!

Dyktig lege som er flink med barn

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Har hatt Julie som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd. Har også hatt henne som fastlege for min sønn fra han var ett år (nå tre år). Hun er veldig flink med barn, og kurerte fullstendig legeskrekken hans. Hun lytter og tar seg tid. Opplever henne som kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert. Følger godt opp hvis det skulle være noe. Hun har hatt permisjon ett år for videreutdanning nå, og ser fram til å få henne tilbake. Selv om vi har fått god hjelp og oppfølging av hennes vikar, Tom Ekle, også.