Sola Medisinske Senter AS

Kontakt

Vingvegen 1 4050 Sola
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(65)
65 vurderinger
Tilgjengelighet
(45)
45 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(48)
48 vurderinger
Service
(43)
43 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sola Medisinske Senter AS

feil med fakturering

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

gjennomgående tull med fakturering. Ikke blitt tatt tak i etter jeg ba om en gjennomgang. Umulig å komme igjennom på tlf, ventet 35 min i kø for så å oppleve at svarer kommer på. spurt ang faktura på vei ut, sjekket maskinen- fått bekreftet at jeg ikke skal betale, men får faktura med 58 kr i fakturagebyr på toppen så og si etter hvert legebesøk.
Dette har vært gjennomgående ved svangerskaps kontroller og legetimer for barn som i utgangspunktet ikke skal faktureres.

Trygg og dyktig

Lege: Eva Skoglund Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig, god kontakt med pasienten, ikke låst til data- skjermen, tar pasienten på alvor og sjekker hans pro- blemer, søker deg videre om nødvendig, glemmer deg ikke men tar kontakt for oppfølging. Det er første gang at jeg føler at en fastlege er interessert i meg og hvordan jeg som pasient/person har det.

Svarer ikke på telefonen!

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vet ikke hvordan Silje er for hun har permisjon i et år, men hun har en ung vikar jeg har hatt time hos 2 ganger. Helt ok, verken mer eller mindre. Det som virkelig er negativt med dette legesenteret er at de ikke svarer på telefonen. Jeg har en gutt på 3 år og er avhengig av å kunne nå lege senteret på telefon for å kunne bestille time, men jeg opplevde nå i høst (2017) å ringe hver dag i 2 måneder der jeg enkelte dager kunne ringe opp til 15 ganger uten å komme igjennom på telefonen. Til slutt måtte jeg ta meg fri fra jobb for å gå innom for å bestille time. Da satt det en smilende dame som hadde stengt telefonen og satt meg opp på time 2 dager etter. Hun forstod jeg var frustrert over de ikke tok telefonen, men det var det ikke noe hun kunne gjøre noe med. Dette måtte jeg ta opp med fastlegen som igjen sa at de hadde ikke midler til å ansette noen som kunne svare på telefon og at dette ikke er noe de kommer til å gjøre noe med i nær fremtid. Jeg kommer selvfølgelig til å bytte legekontor som følge av dette da jeg er avhengig av å kunne nå min fastlege på telefon. Når en skal ringe et lege kontor for å bestille time er en ofte i en svært sårbar situasjon, og da oppleves det som svært frustrerende og ikke kunne få svar.

Grei, men treig

Lege: Eva Lindseth Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Grei lege, men litt treig med å svare. Har måttet etterlyse prøveresultater for hver blodprøve/test jeg har tatt. Litt dumt at man må ringe inn og etterlyse informasjon som man egentlig burde fått litt kjappere. Jeg hadde f.eks. jernmangel under svangerskapet, og fikk heldigvis testet det hos jordmor mens jeg ventet på svar fra legen, og kunne slippe å gå og "svime" og miste ting i gulvet...

Positive ting: fikk hjelp på dagen da jeg trengte sykemelding. Pleier å ordne opp i ting når man sier ifra.

Meget fornøyd

Lege: Eva Lindseth Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

De gangene jeg har vært der har jeg vært meget fornøyd. Eva er engasjert og gir gode råd. Vikaren hennes Aleksander er utrolig engasjert og profesjonell. 5 stjerner fra meg!

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.