Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

virker stressende

Lege: Oddbjørn Bertheussen Skrevet

effektiv men overdriver det, for lite tid/redusert tid på timen, lang ventetid eller forskyvelse på avtalt time, tar antagelig unna for mange pasienter så kvaliteten blir dårlig med unødvendig nye timer oppå som resultat. uerfaren og ikke mottagelig (ikke tid)for mere eller annen informasjonsutveksling mellom pasient og lege(begge veier) slik at du går derfra usikker eller forvirret, raske avgjørelser der det er nødvendig men raske avgjørelser også som blir feile der litt mere tid kunne vært brukt. vokser antagelig på mere av erfaring(flere ulike tilfeller).lite tilgjengelig på tlf. og kommuniserer litt dårlig.ellers bra og tar pasienten på alvor.

Effektiv og flink

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Hun undersøker og stiller diagnosen kjapt og effektivt. Er dyktig og flink til å henvise ved behov, eventuelt avtale ny time. Noen ganger kunne hun brukt mer tid til å lytte til mennesket bak pasienten.
Kommer alltid kjapt til, sjelden mer enn ti minutters ventetid på kontoret. De ansatte i resepsjonen er flink med timebestillingene men ellers er serviceinnstillingen varierende.

En fastlege som anbefales!

Godt inntrykk

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har et svært godt inntrykk av Lene som fastlege. Jeg har vært hos henne da min egen lege ikke var tilgjengelig. Lene tar seg god tid til pasienten, hun er veldig flink med barn, og snakker da med et språk som er lett for de små å forstå, og som gjør dem trygg i situasjonen.

Lene tar seg tid til å lytte til pasienten, hun forklarer diagnose og behandling på en svært god måte. I tillegg har hun god humor, og det er noe som kan lette en hver vanskelig situasjon!

Dyktig lege

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Jeg har hatt Sissel som min fastlege i 14 år. Hun er alltid forståelsesfull og lytter til det jeg har å si. Hun tar selv i en travel hverdag alltid seg tid til de spørsmål og bekymringer jeg har. Konsultasjonene avsluttes alltid med et "du vet at du alltid kan komme hit om du er bekymret for noe".

Hun henviser videre i de tilfeller hun finner det nødvendig, og har i alle de årene jeg har hatt henne som lege, alltid stilt riktig diagnose!

Jeg er svært fornøyd med Sissel, og kan på det varmeste anbefalle henne som fastlege.

OK - kan svikte på kommunikasjon

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Hun er flink med vanlige sykdommer som har enkel og grei behandling.
Kompliserte sykdommer er hun flink til å henvise videre, men utover det vil hun ikke selv bruke tid på å finne svar eller løsninger.
Hun er veldig varierende i kommunikasjon. Som en annen sa, på en dårlig dag er hun krass, utålmodig og uinteressert i pasienten. På gode dager er hun grei å snakke med.