Varhaug helsesenter, legekontoret

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Varhaug helsesenter, legekontoret

Hører ikke pasienten

Lege: Mari Grove Skrevet

Får inntrykk av at Mari Grove ikke helt ser og hører pasienten. Lite kommunikasjondyktig og samtaler føles litt enveis, med lite spørsmål og få ord. Hun er dog raus med henvisninger, men dessverre når hun opp til forventningene til dagligdagse problemstillinger for kroniske lidelser.

Dyktig og hyggelig

Lege: Mari Grove Skrevet

Mari er etter mitt syn en meget dyktig lege, som tar pasientens problemer på alvor, psykiske som somatiske. Hun nøler ikke med å henvise til spesialist dersom det er behov for det. Øvrig personell på legesenteret er også forståelsesfulle og dyktige. Anbefales.

Empatisk, trygg og forståelsesfull

Lege: Ole Fossen Skrevet

Hatt Fossen som fastlege siden fødsel, og alltid følt meg sett og hørt. Han har seg god tid, forklarer, tilegner seg kunnskap og føles trygg og stabil ut.
Jeg har hatt han som fastlege selv om jeg ikke har bodd i Hå kommune i flere år, og velger uten problemer å kjøre en lenger distanse for å ha en fastlege som Fossen. Er også veldig glad for at han er en av få som enda har telefontid. Gruer meg enormt til han pensjonerer seg.

Ekstremt trygg, forståelsesfull og faglig dyktig

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

Ekstremt dyktig, empatisk og lyttende fastlege. Jeg byttet fastlege til henne, da jeg ikke opplevde at min forrige lege tok psykisk helse på alvor. Jeg har nå gått til Aksdal i flere år med både psykiske og fysiske plager, og kan ærlig si jeg aldri har opplevd en bedre lege. Hun tar seg tid, følger opp, kommer med forslag, henviser videre dersom det skulle være nødvendig og er som sagt ekstremt forståelsesfull og empatisk. Verdt ventetid! Jeg bor nå 8 timer unna, men har enda ikke klart å bytte til en annen fastlege.

Konge mann!!

Lege: Ole Fossen Skrevet

Utrolig heldig som har Dr. Fossen som lege! Både min bror og Mor har han og han hat tatt seg veldig godt av oss i mange år. Gruer meg virkelig til han pensjonerer seg!!