Varhaug helsesenter, legekontoret

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Varhaug helsesenter, legekontoret

Lytter til Pasientens problem

Lege: Mari Grove Skrevet

Jeg har hat Mari Grove som Vikar for min fast lege, hun tok tak i mine problemer som ble avfeid av fastlegen, som bare gav meg smertestillende og blodtrykk medisin,så derfor har har jeg byttet fastlege, til Mari Grove.

Hun er det beste

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

I am most satisfied of her. I can talk everything about my health. She is so sympathetic and thats makes me love her.. i will not change my fastlege and hoping she will keep me too.

Fantastisk fastlege

Lege: Ole Fossen Skrevet

Han må være den beste fastlegen jeg har vært borti. Han legger ikke skjul på ting som må endres og tar deg som pasient på alvor dersom det er noe. Har tar seg god tid til hver pasient og behandler pasientene med respekt.

En veldig god fastlege.

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

Hilde er en veldig god fastlege, som er god til å lytte, og til å gi gode forklaringer på diagnoser. Hun er også veldig imøtekommende og tilsynelatende genuint interessert i å finne den beste løsningen for akkurat meg. Jeg har ingen planer om å skifte fastlege, og håper hun fortsatt er på samme legekontor så lenge jeg trenger medisinsk hjelp.

En svært god lege

Lege: Ole Fossen Skrevet

Grundig og forståelsesfull person som tar bekymringer på alvor. Henviser til spesialister dersom det trengs.