Varhaug helsesenter, legekontoret

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Varhaug helsesenter, legekontoret

Dyktig og oppmerksom.

Lege: Monica Elisabeth Iversen Skrevet

Opplever at Monica tar seg tid til å høre ferdig hva som er problemet, og er oppmerksom og omsorgsfull.
Hun setter seg inn i behandling du har fått av vikarer før du kommer inn, slik at hun allerede kjenner tilfellet.
En flink og positiv lege.

Savner henne fortsatt

Lege: Monica Elisabeth Iversen Skrevet

Hatt henne som lege I Varteig, og hun ga meg et nytt liv . Savner henne fortsatt. Heldige er de som har henne.

Kjempeflink lege

Lege: Ole Fossen Skrevet

En fantastisk lege som lytter, er løsningorientert og empatisk. Opplever ham også som en som ønsker å søke ny viten hvis ikke standard behandling gir optimal effekt. Er alltid trygg på at han gjør sitt beste i forhold til å følge pasienten opp.

Den beste legen det går an å ha!

Lege: Monica Elisabeth Iversen Skrevet

En kjempe dyktig og engasjert lege! Gjør alt fort og på en god måte! savner henne

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Monica Elisabeth Iversen Skrevet

Jeg har vel ikke savnet noen lege som jeg savner Monika Iversen og jeg er en godt voksen dame og har hvert hos mange leger i mitt liv.Hos henne var det tid ,og ikke minst, hun satt aldri med ryggen til deg.Diskuterte sykdommen og var alltid åpen for å få en annen leges vurdering , hadde henne som lege i Varteig , og jeg reiste til Holmestrand og brukte henne som lege de 2 årene hun var der, og det var ikke bare meg som reiste. Det var vanskelig å få tak i henne i Holmestrand, men det var nok ikke hennes feil, de damene på kontoret var både sur og utilgjengelig .Jeg ønsker Monica Iversen alt godt og lykke til på sitt nye arbeids-sted, en flott lege og godt menneske.