Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Min beste lege!

Lege: Lars Christian Kvalbein-Olsen Skrevet

Kvalbein Olsen er en lege som tar seg tid til pasienten og bryr seg. Han ser deg og utreder, helt til vi får et svar på problemet. Øie Pedersen er nå vikarierende lege og helt fantastisk han også. Lytter og utreder, for pasientens beste. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og har stor tillitt til dem.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Jeg skriver vanligvis ikke slike vurderinger, men må bytte fastlege grunnet flytting, og synes at Siri fortjener ros. Hun lytter og er forståelsesfull, er lett å komme overens med, og er generelt god på hva hun gjør. Har gått til henne flere ganger med diverse problemer, og det har føltes trygt. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om henne eller de i resepsjonen for den saks skyld. Anbefaler på det sterkeste.

Flink med barn :)

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Kjempefornøyd med denne legen! Tok seg god tid, var grundig og utrolig flink med sønnen min -som egentlig er skeptisk til fremmede og syntes det er skummelt hos legen.
Kjempegodt lag med barn :)

Veldig lett å prate med!

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Hun har vært legen min i ca fem år, hatt noen vikarer innimellom, den ene, Anita, helt topp lege hun og! Har bare godt å si om Siri, hun lytter, og haster deg ikke ut igjen. Henviser videre når hun skjønner at hun kan litt om alt, og ikke alt om litt 😊iblant er det lurt å få en annens mening, heller en henvisning for mye enn for lite! En lege som nok bare blir bedre og bedre med åra 😊

Godt inntrykk

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Vært hos henne en gang på akutttime med sønnen. Følte hun tok seg god tid, og ville hjelpe oss. Er fornøyd med mitt møte med denne legen.