Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Tydelig og trygg

Lege: Monika Praljak Voigt Skrevet

Gir raskt inntrykk av å forstå både hva som er utfordringen og hvorfor jeg oppsøker lege. Tar meg på alvor, gir gode råd og legger også en lav terskel for å komme tilbake hvis jeg opplever behov

Flink til å se meg

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Elisabeth er en lege jeg ikke har hatt veldig lenge. Men de møter vi har hatt, har jeg blitt møtt med forståelse, god faglig kunnskap og jeg er veldig fornøyd 👍

Følte meg overkjørt

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Har aldri møtt en så lite imøtekommende lege,følte mine to fysiske plager som gir meg store store plager i hverdagen,ble fullstendig ignorert,kom ut derfra utrolig skuffa og provosert,kommer aldri til å gå til henne igjen!

Tillitsvekkende og oppmuntrende

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Hun er kunnskapsrik og lytter til det du som pasient har å fortelle om dine symptomer og plager, og nøler ikke med å henvise videre hvis det er nødvendig. Er også oppdatert på nyere forskning og gjør sitt ytterste for pasientene. Varmt og vinnende vesen.

Fantastisk fastlege

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Var redd/skeptisk for ny lege da Staurset sluttet etter over 20 år hos han. Det viste seg at jeg ikke trengte. Henne fikk jeg 100% tilitt til. Hun undersøker, sender henvisning, og er en drøm av en lege. Føler henne som et skikkelig medmenneske som bryr seg om den enkelte. Hun tar seg også god tid til den enkelte. Anbefales på det varmeste.