Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Forståelsesfull og behjelpelig

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Hun er veldig dyktig, har god faglig kunnskap og føles ut som om hun gjør alt hun kan for å hjelpe. Jeg føler meg veldig ivaretatt og forstått.

Viser ikke interesse i å lytte til pasienten. Lite grundig lege.

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Hun gjør lite innsats på å sette seg inn i mitt sykdomsbilde. Hun ser nesten bare på datamaskinen og lytter lite til det jeg sier. Jeg føler meg ikke forstått. Det har oppstått kommikasjons problemer, hvor hun tar null ansvar og jeg har sittet igjen alle med konsekvensene av dette. Lite empatisk og lite grundig. Føler meg ikke trygg eller i varetatt. Masse fastlege bytter bak ryggen. Mye som skaper svært veldig lite tillit til dette legesenteret. En skrekk og gru å måtte være der i påvente av ny fastlege et annet sted. Anbefaler verken henne eller legesenteret.

Mangler empati

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Ingen forståelse for problemet ,følte meg overkjørt , manglende kompetanse ventet 1 time og 40 minutter etter avtalt tid, brukte sa 4 minutter på konsultasjon

Seriøs å tar deg på alvor

Lege: Christer Bøhler Skrevet

Fikk denne fastlegen for 2 mnd siden, var skeptisk etter å ha hatt samme lege i 18 år.. men han er en flink lege å jeg føler meg trygg ! Han tar ingen sjanser og sjekker grundig! Håper han fortsetter den gode jobben han gjør! Legekontoret virker å til å være bra! Her får man time på dagen !

Var trygg og god før hun forsvant til samlivskurs/bok mm

Lege: Siri Dalsmo Berge Skrevet

Savner gode gamle Siri som møtte passientene sine med ett godt hjerte,åpne ører og mer enn gjerne hjalp,som strakk seg det lille hakket lengre,som var vært å vente år på,for så bare forsvinne i år i strekk!!
Dette er ikke heldig for de som trenger stabilitet.Til nå har det blitt tildelt 2 vikarer UTEN kunnskap om passient,resepter som ikke skrives ut/må purres på.Prøvesvar man må etterlyse,ikke lengre trygt og godt:(