Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Fantastisk lege

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hildur er en fantastisk flink lege. Hun er genuint intr. i hva som er problemet, og følger opp. Henviser raskt om det er noe. Ringer meg etter prøvesvar. Hun er empatisk og jeg føler meg 100% trygg hos henne. Hildur anbefales virkelig!!!
Ikke lang ventetid hos henne heller.
Litt kø i tlfen til selve legesenteret, men damene i tlfen er alltid hyggelige og hjelper så godt de kan!

Beste legen!

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Denne dama er helt rå:-) Fantastisk oppfølging og lett tilgjengelig. Ordner henvisninger kjapt.
Utrolig hyggelig og sympatisk, og veldig ærlig:-)

Fantastisk

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Var redd for ny lege da Staurset sluttet etter over 20 år hos han. Det viste seg at jeg ikke trengte. Henne fikk jeg 100% tilitt til fra dag 1. Hun undersøker, sender henvisning, og er en drøm av en lege for de som sliter med kroniske lidelser psykisk og fysisk. Føler henne som et skikkelig medmenneske som bryr seg om den enkelte. Hun tar seg også god tid til den enkelte. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege.

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Angrer ikke et sekund at jeg byttet😊 lytter, forståelsesfull, hyggelig og blir tatt vare på og hørt😊
Er slik en lege skal være😊

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Hun er svært imøtekommende og faglig dyktig. Hun er grundig og følger opp alt hun skal. Tar kontakt med informasjon om prøveresultater så snart det er klart. Er omtenksom og tar seg tid.